Estadisticas

07 de novembre 2006

zzzzZZZzzzzzZZZZZzzzz
Zleep.

Sí. Son.
A vegades hi ha cops en què, no se el perquè, tothom... absolutament tothom en un lloc té son. Això ha passat avui cap allà les 12am a classe.
Bé, segur que alguna causa deu haver-hi:

Som dimarts i encara algú "arrastra" una mancança "descansativa" del cap de setmana (per no dir una acumulació de mesos). D'altres que ens hem passat amb l'esmorçar. I hi ha qui ho atribuiria a una llarguíííísssiiimmaaa classe de Penal en què fins i tot el profe semblava que no s'hagués pres l'Actimel dels matins...

Pero que el mateix professor de l'hora següent, en públic, ho reconegui que "no se què passa avui que m'està costant fer la classe perquè em 'caic'
de somnolència, m'estic sobant" [paraules NO textuals]... Em fan pensar que això es deu tractar d'un fenòmen físic o que al profe també li "passen factura" els excesos "capsemanils"... potser una baixada de Hectopascals, canvis climàtics, efectes llunars, canvis estacionals (caldria ara esbrinar de quina a quina estació passem)...

Espero no sigui aquest un fenòmen gaire extès... seria curiós fer una investigació. I sobretot CAUTION en carretera i per aquells "camioners d'internacional" que aprofito a saludar [bé, com que conduïnt és xungo llegir blogs... casi que el salut està fet en "và", pero aquí queda].

Temes gens significatius però que m'han fet reflexionar i pensar en el "mimetisme" humà... o... si més no, en 'lo' "físics" que som. Bonanit!

Felicitats a tots els qui fa poc (ahir) s'han comprat una Amoto de cilindrada 749cc aprox. jeje Wakeup!