Estadisticas

24 d’agost 2006

Quins temps aquells! ("son aquellas pequeñas cosas...").
En aquest cas no l'he trobat en un 'cajón', ni en 'un rincón', ni en 'un papel'. Simplement, vaig obrir una carpeta de l'ordinador i aquí era: una genial foto -->

Aquest 'bon' home, segons diuen i no he pogut comprovar, es diu Manuel Soriano. Fa un temps em va 'portar de cap' intetant contactar amb ell. El motiu? Volia conèixer al qui, teòricament, havia revolucionat la mecànica de les bicicletes fent que arribéssin a velocitats properes als 100Km/h. Deien que la tecnología no estava al mercat perquè l'havia "donat" als xinesos... Una mica estrany tot plegat (fins i tot el fet d'una bici que arribés a tanta velocitat).

'Dropo' de mi (o sigui, 'ingenu'), em creia que el concepte de bicicleta era un vehicle de tracció humana i dues rodes. I, sisi... no ha canviat, crec. El què passa és que, d'on relament crec que ve el problema, els periodistes son capaços de 'comprar' (o aconseguir no tan diplomàticament) notícies d'on sigui, sense comprovar la veridicitat.

Jo crec que això està bé per entretenir... per omplir pàgines. Però, llavors, que no li diguin "notícies" o "premsa" o...
Perquè ens entenguem, allò de "verba volarem escripta manem" és cert. Però també és cert que existeix una cosa que es diu "fe d'erratas" (encara que siguin articles sencers) o retirar-ho d'aquells mitjans que es puguin retirar (com ara pàgines web). Doncs l'evidència de què això no és així: www.20minutos.es/noticia/19888/0/Inventa/dispositivo/Soriano/

Crec que el problema també va estar en ¿no dubtar? d'allò que expliquen... O potser: creure a mitjans de difusió l'interès dels quals, crec, és únicament fer negoci i no pas informar. Per això m'agradaria exposar a quines webs es pot trobar encara a Manuel Soriano:
20minutos.es ; elconfidencial.com ; per citar-ne dues.

Al final... no se on vaig llegir que res era el què semblava. ¿Serà veritat? Que es veu que la bici té un motor (suposo que prou silenciós com per no notar-se [el què també em fa pensar que no deu ser un motor d'explosió]). Bé, qui sap... potser ni la 'bici motoritzada' en qüestió existeix.
Ara bé.. el de la foto... (i la bici que ensenya) "qui i què" deuen ser??