Estadisticas

27 de gener 2006


"Quan la neu es cansa i es fa tendra.... quans desitjos en aquell moment."

Avui... després del "llevament" i la introducció del subjecte (jo) dins l'automòvil... quin espectacle! Encara de nit... tot nevat i nevant! Precaució al volant... intent de agafar la Sagalés a Moià per adonar-me'n del descuit del moneder. I així, sense temps de tornar a casa... seguir endevant fins Castell (la terra del poble veí) tal que pogués agafar el "susodix" bus que he acabat pagant amb una T-10 4 zones que sí tenia.
I aquí estic... a la uni, desprovist de diners i aliments (només un bocata que m'hauré de racionar ja que les pastes que m'he portat stàven ràncies) i amb la característica de no poder dinar fins que arribi a casa a les 18:30 aprox. (perquè avui treballo) ja que sense peles enlloc et donen de menjar.

Sort que encara em queden viatjes amb T-10 1zona i 4zones.
M'estic plantejant posar-me a cantar al metro aviam si em cau "algu" i així sacio la gana... realment son 12 hores amb un sol bocata + les 7 hores de "sovada" + de les 18h a les 22h d'ahir sens ingerir res. Cordills... perquè després em demani a mi mateix que "perquè vull els diners".. ara ho entenc. Spero que no tallin la carretera... i arribi sa i estalvi al destí... sino... sempre em quedarà la opció "el canto del metro".
Bon dia.