Estadisticas

28 de gener 2006

Doncs bé, aquesta és una continuació del text anterior.
Avui és dissabte... i ja soc a casa... però sembla que predigui les coses...
Efectivament... divendres em vaig quedar sense diners i sense T-10 4 zones!!! No podia tornar!!!
Dropo de mi vaig agafar el "tram" i veig ke no tinc bitllets fins Moià...
ja era massa tard per tornar a la facultad i demanar a algun company uns quants euros...
Solució... la cantada en el metro... però abans de triar un bon lloc... vaig pensar en l'àvia de la urbe.
Allà era ella... al segontercera d'un número de la Gran Via de les Corts Catalanes. La solució als meus problemes... un got de tronja acabada d'exprèmer, i 30 euros ke li vaig demanar.
jeje... perquè després diguin que sense diners és impossible anar pel món...(bé en part efestivament, però cal recordar que encara em quedava la opció de "guanyar-me'ls".
Com? Fent riure a la gent (cosa que no se, encara que de vegades ho aconsegueixi sense proposar-m'ho, cantar (que tampoc m'aguanta ningú), convencent algú dient-li que els hi tornaria... nuze solucions n'hi ha.
I aquí sóc. A Moià, tapat amb una manta de les bones... i escribint amb un fil de connexió semblant al fil de veu "postmoril" que desconec.
Pozzz--------- Nothingmore. Com és de bo arribar a casa... i quan arribes adonar-te'n que no pots surtir-hi. Però bé... mes val això.

2 Comments:

At 12:05 p. m., Anonymous Anònim said...

Qui és l'àvia de la urbe del segon tercera que et va solucionar el problema?

 
At 7:33 p. m., Blogger Josué said...

Doncs bé... farà mes de setanta anys va nèixer una dona allà a la zona de l'Aragó en un poblet que no m'enrecordo... Virginia li van posar per nom! (xD... quin nom eh? era el que es posava a l'època...jeje) I bé... va emigrar a Barcelona... es va casar amb un treballador de TMB de l'època... i van tenir una filla que fou mare meua.
I aquesta és la història de l'àvia de la urbe del segon tercera. xD

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home