Estadisticas

05 d’agost 2006

Una roda petada...

pot ser síntoma de moltes coses. Normalment passa al tocar dos elements (roda amb qualsevol altre cosa) tal que, ja sigui per la pressió (xoc) entre els dos o perquè un d'ells (normalment el que no és la roda) entra dins la roda generant-li un orifici, l'aire que aquesta contenia surti... desinflant-se.

Una roda petada, crec jo, mostra quelcom més que això purament físic. És l'evidència de com algu pot ser tan “dropo” de, habent-se demostrat per experiències anteriors que no ha de fer-ho, creure que les capacitats-aptituds-reflexos propis el permeten anar “fent el boig” sense cap problema, ni perill pels altres... (o per un mateix).

Ha arribat el moment de, ja se que això és el què es diu sempre que passa “alguna cosa d'aquest tipus” (es mes, per una “trista” roda petada no, acostuma a ser per coses de mes “gravetat”)... però han set massa advertències en una mateixa “etapa temporal”. Fa res... clavada de frenos perquè venia un camió a la intersecció i vaig veure que la única manera de frenar era clavant-los (això no hauria d'haber estat així... jo em pensava que els càlculs em donàven per no derrapar en cas de veure necessari frenar).

Aquest matí hem quedat a dos metres de cara amb un veí (cosa que ja va passar l'altre dia amb un altre veí [weno... tampoc en tinc tants de veïns però han estat dos veïns diferents, sí]). I ahir mateix en canvi de rasant vaig veure un nen amb el seu pare jugant a la pilota a uns quants metres a l'esquerra... i vaig pensar... cap problema... ells allà, jo aquí, la via lliure... cap mena de perill. Doncs la meva sorpresa era nar tan refiat quan vaig veure una pilota de futbol passant pel costat no vaig ni reaccionar perquè sabia que no podia fer res [total era una pilota que com a màxim pot petar però sobretot perquè no tenia temps]! Si en comptes d'haber set una pilota... i hagués hagut el nano petit que l'acompanyava (o sigui... la seguia de prop perquè no marxés lluny)?

Seny... ni la DGT ni “llets”... reflexió --> modificació de conducta.

Doncs això... els detalls ni calen... la qüestió, crec rau, en què avui he aconseguit tenir una “roda petada” per “causalitat” (no casualitat) ni sota unes circumstàncies fortuïtes”com desitjo ( i així faré els possibles) sia la propera vegada.


1 Comments:

At 10:29 a. m., Blogger t said...

Hola,
visitaste mi blog, y te devuelvo la visita.
Quisiera poder opinar, pero no entiendo nada ..... si fuese castellano .....

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home